10.4.09

Anugerah Khidmat Cemerlang 2008

7 April 2009 - At the beginning, memang dah tau daripada En Husin. Dia kata kat aku "I calon you tau, untuk dapat Khidmat Cemerlang." Halamak, memamg macam nak peluk cium tangga la time tu. Sebab masa tu kat tepi tangga. Satgi En Husin kat aku gila plaks.

Tapi tak berani nak bising-bising, kang tak dapat malu ja. Kan ini pencalonan saja.

Then, semalam. Before aku membalik kerja. Aku check mail box, ada lagi surat untuk aku. Macam bosan sangat la. Hari ni dapat banyak surat return balik dari Bendahari la apa la....

Sekali bila bukak sampul tu, rupa-rupanya surat khas maklumat bahawa aku dapat Anugerah Khidmat Cemerlang bagi tahun 2008. Alhamdulillah sangat.

Sampul meletop. Mesti Afix Lim yang design?

Surat dari Jabatan Pendaftar

ps/ Balik terus jumpa mak and bapak!! Rezeki nak kawen kut. TETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

14 comments:

  1. gonxi..gongxi..jumie dh nak kawin ke????biler????seronoknya..heheheh..

    ReplyDelete
  2. Dengar aku tulis kawen...semua reply cepat giler....

    tunggu laa...azie ...jijah...nadia...semua ramai lagi...

    ReplyDelete
  3. haha...rezeki nak kawen?
    wawww~~!!!!

    apape pun congrats la ehh...

    ReplyDelete
  4. cik jumie, kongratulasi...

    *kasi ombak 3x...

    ...cik ienn

    ReplyDelete
  5. hahahha...tahniah2..bile nak blanje neyh??

    ReplyDelete
  6. tahniah jumie, keep up the good work! u deserve it! :D, jumie, apa komen u pada individu yang dapt APC nih tapi x sepatutnya dapat... kasi komen skit :P

    ReplyDelete
  7. pewitt..congrats jumie..rezki melimpah..pewitt!bila nak panggey kenduri ni

    ReplyDelete
  8. tahniah cik jumie melecun..

    buat kenduri jgn lupa jemput ak yer..he2..

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com