3.2.09

Anak Menakan Baru - Umar bin Johari

Pada 9 Januari yang lalu, aku telah mendapat anak menakan baru yang merupakan anak kedua kepada Kak Julie aku. Sesungguhnya kami semua sungguh happy dengan ahli baru ini. Dengan harapan, pasni kami dapat lebih banyak anak menakan lagi. Bila la pulak turn aku nak buat anak...PERLU!!

Berikut adalah carta anak-anak buah aku.

These are some of their picture.


This is Amirul Farhan. This year his taking UPSR. Bakal ganster Sungai Pinang - Afiq Daniel.


Hanna and Sarra - the mangkak gurls.
Doing kavadi. From top Adam, Farhan and Sarra.
Ini adalah the latest anak menakan by the name of Umar bin Johari.
Steadylah...semakin bertambahlah bajet untuk penyerahan duit raya saban tahun!

Umar Bin Johari dengan ketayap tokwan.



5 comments:

  1. uissyy..pipi tu lendutt (tembam)!!! geram aku tgk!!

    ReplyDelete
  2. kiut pakai ketayab...ader harapan jadik imam nih...haha!!

    ReplyDelete
  3. Umar yg sungguh cumellll..... gerammmnyerrrr.....

    ReplyDelete
  4. bEst nYer...
    i cAn't wAit tiLL i gEt mY hAnd oN mY 1sT anAk mEnakAn...1st cucu fOr mY pArenTs...nExt MontH!

    ReplyDelete

Selamat mengomen. Untuk lebih lanjut, boleh terus emel kepada saya di jumiess@gmail.com