21.4.09

Space Shot Mission to Genting!!


Naik sampan Genting
Masa mula-mula sampai Genting. Masa tu baru pukul 10am. Kami dah gedik-gedik naik sampan. HEHEHE...best oo. Masa tu kami dorang macam excited gila sebab sama-sama tak pernah naik benda tu. Aku pun punya la kayuh.


PRIME Activity


NAIK SPACE SHOT!!
Apa itu Space Shot?
Space Shot ni permainan menakutkan paling ngeri yang terdapat kat GENTING. huhuhu. Sebab dia paling tinggi. To read more about Space Shot, please click here.

Di bawah ialah video aku amik, untuk korang tengok sendiri, macam rasanya main naik space shot.

Ini gambar masa tengah beratur nak naik Space Shot.

Ini gambar orang tengah beratur nak naik Space Shot. kami pun line up almost 40minutes to finally naik Space Shot ni.

Ini gambar Space Shot dari jauh.

.






Inilah gambar aku masa atas SPACE SHOT.


Gelak la...gelak la...aku tak kisah....


Ini pula gambar-gambar aku posing masa kat atas Genting Highlands.

Dewi Remaja 2009


Ini gambar kat Genting yang sejuk bangat.


PS/ Sebenarnya inilah kali pertama aku naik GENTING. Memang best la tempat ni. Aku rasa macam nak naik lagi. Tapi aku takkan naik SPACE SHOT lagi. That's for sure!!

No comments: